Jak se zalohuje 100 Giga

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Pondělí Červen 15 13:39:27 CEST 2009

Také pouzivam USB 2,5 externi disk. 320GB za cca 1700 Kc. Navíc si ho beru do práce. V pripade vykradeni neprijdu o vse. Na zalohovani pouzivam jednoduchy a free synchronizacni programek DSynchronize nebo propracovanejsi Allway Sync 'n' Go.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of petrkubac
Sent: Monday, June 15, 2009 9:53 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: Jak se zalohuje 100 Giga

Kdyz jsem se v roce 2003 rozvadel tak jedine co jsem ze sveho majetku
povazoval za cenne byly data v PC, ktere se tenkrat vesly na 1 CD - to jsem
si vypalil, odnesl do prace a pak uz jsem v klidu cekal na prichod do
vybileneho bytu....

Dneska po letech zjistuju ze mam 20GB tamhle , 15GB onde , 30GB okopirovane
odsud sem atd ... Bordel ...

Tedy mam otazku - rekneme ze vsechna moje data cini celkem 100GB - jak se
takovy objem vlastne spravne zalohuje? 25 Jednovrstevnych DVD? nebo USB Disk?
Diskove pole nekde na domaci siti?

Osobne mam neco vypalene na DVD, neco jen okopirovane z disku na disk v jinem
PC, a neco ani nevim ?

Poradi mistni PC guruove?

Jedna se mi spise o princip - zalohuje se jeste na opticka media ?
Je zaloha na magneticka media ala nejaky zalohovaci hard disk dostatecna ?
Kolik kopii stejneho souboru je rozumne drzet atd ...

Zdravi Petr Kubac

--
Internet Telefon Televize (http://www.802.cz)