OT: Matrox Millenium G550 a rozlišení 1366x768

Pavel Krafcik HW@pjk.cz
Pondělí Červen 15 12:08:38 CEST 2009

Dík, zkusím tu kartu zapojit. Ale to, že jde něco v linuxu, ještě
neznamená, že se mi to povede ve Windows.
Občas jsou autoři software docela vynalézavě suroví. Když jsem hledal,
jak je to s tímto rozlišením u ATI, tak jsem narazil na nářky majitelů
notebooků s ATI grafikou, kterým rozlišení 1366x768 a 1360x768 zmizelo
po ugradu driverů. Přitom takové rozlišení má kromě haldy LCD a
plasmových TV (na které koukat nemusím) taky docela dost notebooků a tam
jaksi monitor nevyměním.

Pavel Krafčík