RE: Matrox Millenium G550 a rozlišení 1366x768

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Červen 15 12:07:08 CEST 2009

tak neco podobnyho jsem resil u mamky v pc, chtel jsem problem s levnym LCD s prdelnim rozlisenim vyresit pridanim nejakeho
dualheadu od matroxe, co mam v supliku a pod win jsem neuspel. proste podpora pro to rozliseni nebyla ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Krafcik
Sent: Monday, June 15, 2009 11:40 AM
To: HW-news
Subject: OT: Matrox Millenium G550 a rozlišení 1366x768

Dobrý den,

potřebuji vyřešit připojení širokoúhlého monitoru 1366x768 s VGA vstupem. ATI karta takové rozlišení neumí a přes powerstrip to občas naběhne špatně a obraz je na VGA rozmazaný. Mám v šuplíku Matrox G550 s
DVI+VGA výstupy, ale ani po hodině hledání na internetu jsem nenašel,
jestli je možné na analogovém výstupu něco takového nastavit. Nemáte někdo tuto kartu a nevíte, jestli umí na VGA 1366x768? Nerad bych instaloval další, možná zbytečný, soft do Windows, abych to mohl vyzkoušet.

Dík

Pavel Krafčík