OT Re: Navod k slapacimu sicimu stroji Lada

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 15 11:29:19 CEST 2009

jojo to perko tam je a to jsem snad navlekl spravne - otazkou je zda ten
konik je pred napinacem nebo az za nim (mezi napinacem a jehlou). navic
je tam takovej hacek vedle toho perka z akterej to ma dle meho byt
zahaknute nez to jde na toho konika - protoze bez nej by tam to perko
bylo skoro nanic.

ja to dnes nafotim detailne

tu spodni nit mam zhruba tak jak pisete

Radek Vicek