OT: Jak se zalohuje 100 Giga

Pondělí Červen 15 10:43:26 CEST 2009

Já mám dva počítače doma a dva ve firmě, všechno důležité rozkopírovávám na
všechny. Fotky a MP3, o které tolik nejde, na DVD.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Snehulak" <snehulak@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 15, 2009 10:02 AM
Subject: Re: OT: Jak se zalohuje 100 Giga

Ja na domaci zalohu pouzivam disk v usb ramecku , ktery na nic jineho
nepouzivam. Ja toho mam cca 700Gb takze cokoiv jineho neresim protoze
by to trvalo dlouho a bylo by to tezkopadne . Samozrejme to co opravdu
ma cenu zalohuju jeste jednou nekam jinam ale to uz je jen tak 1Gb
dat. Ostatni je moje prace nebo mp3, koncerty, videoklipy...

Neco nekam vypalovat na nejakou tocici se placku mi v dnesni dobe
prijde uz krajne otravne kdyz za 2000 koupim 1Tb disk :) Podle
velikosti strachu a paranoie ho muzu zrcadlit na 1,2,3.. dalsi :)
Dalsi vyhoda je take sifrovani on line takze nepovolana osoba se k
datum nedostane.

snehulak