Nabidka prace - PIC / TCP-IP

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Červen 15 09:45:28 CEST 2009

Dobrý den,

jen jedna poznámka: autorovi zapojení uteklo (a přiznám se, že při prvním
zapojení s PoE mi to taky uteklo), že PoE musí mít galvanické oddělení.
Nemusí být odděleno jen v případě, že celé zařízení je plovoucí (např. IP
kamera), což se u popsaného projektu nedá předpokládat. Tam jsou naopak piny
procesoru vyvedeny ven pro další použití.

Předávám zkušenost, která stála 2 zlikvidované switche...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

Behalf
> Of n11444@seznam.cz
> Sent: Monday, June 15, 2009 12:18 AM
> To: HW-news
> Subject: Re: Nabidka prace - PIC / TCP-IP
>
> Podle mych zkusenosti sice Microchip TCP/IP knihovny ma, ale v takovem
> stavu, ze pro pouziti v zakaznickem zarizeni jsou nemyslitelne. Resenim je
> pouze nastudovani TCP/IP a napsani vlastnich knihoven.
>
> Ale mozna se mylim, bude to uz vice jak rok, co jsem tyto knihovny
prochazel
> :-)
>
> ZN

15.5.2009