ot: toci ma teeelka

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Červen 13 22:01:13 CEST 2009

no tocili cely stvrtok, som zvedavy kolko prispevkov z toho urobia :-)
Trochu ma prekvapilo ze v tej reportazi odznelo pomerne dost nespravnych
faktov, napriek tomu ze takmer vsetky tie body sme spolu preberali (mali
dalsich asi 4 sprievodcov po roznych halach a experimentoch).
V kazdom pripade opravene veci sa uz chladia a pripravujeme sa na den D
po druhe :-)
dnesnu reportaz som dal neskromne a tak trochu exhibicionisticky sem :-)
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/markiza_cern_male.mp4 (14MB)
b.