Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Červen 13 00:11:58 CEST 2009

modre katalogy Tesla
http://photos03.allegroimg.pl/photos/oryginal/642/47/77/642477725
neviem ci je to uplne tak, lebo som bol vtedy este pomerne mlady, ale v
tych katalogoch boli viacmenej vsetky suciastky ktore boli zohnatelne. Z
produkcie Tesly a spriatelenych krajin RVHP. Z kapitalistickej cudziny
sa dovazalo len s velkymi tazkostami, takze ked clovek nieco konstruoval
musel si vystacit s tamtymi katalogmi. Dokonca aj tie katalogy samotne
boli uzkoprofilovy tovar, dalo mi celkom namahu ziskat dvojku :-)
Nakoniec som mal stastie a podarilo sa mi ju vytiahnut z mlaky pred
rozpadajucou sa Teslou Elektroakustikou na Radlinskeho, to som ju uz ale
nepotreboval :-)
Uz ked je ten vikend mohli by k tomu povedat viacej ludia co to zazili v
praxi, ja som za sociku len doma bastlil a profesionalne som zacal robit
elektroniku az po revolucii ked uz neboli problemy s dostupnostou
viacmenej hocicoho.
b.