Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

Milan B. milan@bastl.sk
Pátek Červen 12 22:02:07 CEST 2009

Ked uz o tych vytahoch - pridam par o vytahoch od firmy KONE u nas v robote:

- pamataju si vsetky navolene stanice, aj ked vsetci vystupia
- po vystupeni posledneho cloveka asi za pol sekundy zacnu zatvarat
dvere, v dosledku coho prveho nastupujuceho privru (a velmi casto mu
vyrazia z ruky kavu, co sa vyriesilo zakazom nosit kavu do vytahu  :) )
- a moj posledny objav - ked chvilu blokujete vytah (nastupite a
nezmacknete ziadne tlacitko), vytah sa nahneva a potom musite drzat
tlacitko s poschodim az kym sa vytah nepohne (inac po uvolneni tlacitka
toto ihned zhasne)

A samozrejme nekonecna cakacia doba, kym vytah zoptimalizuje trasu (2
vytahy a 7 podlazi)

Pokrok vidim hlavne v tom, ze ludia chodia viac pesi a robia nieco pre
svoje zdravie

-m-