Patecni rebus

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červen 12 17:31:00 CEST 2009

No, tipujem, ze primarne ide o vyrobenie elektriny pre vlastnu (a susedovu, ked uz ide benzin z jeho nadrze :-) ) spotrebu, a siet by fungovala len ako "stabilizator"... No a potom aj ten automobilovy motor v nejakych viacmenej konstantnych otackach, bez studenych startov, roznych mechanickych a tepelnych sokov, by mal prezit niekolkonasobne viac nez v aute... Aj ked uznavam, ze to su aj tak z energetickeho hladiska len dva-tri pluvance; ale na niekolko vykurovacich sezon by aj nejaky motor zo srotoviska pri primeranej udrzbe mohol stacit. Naviac, ak sa aj zaderie alebo rozsype, nic tragicke sa nedeje...

Vcelku by ma aj taketo veci zaujimali, a ked budem na dochodku, budem si tiez taketo bastlit... :-)

wek