Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Červen 12 13:32:35 CEST 2009

Rekl bych, ze ten samotny PIC by to mozna i vydrzel, ale problem by
spise nastal v tom, ze PIC by na DPS letovali v cine aby se usetrilo,
DPS by byl vlastne obarvenej papir a program uvnitr PIC by byl
spolecny pro kavovar, domaci robot a semafor s tim, ze by se pri
instalaci vybiralo, co vlastne ten cip ridi. No a samozrejme nesmime
zapominat na spoustu dalsich "uzitecnych" funkci, jako je blikani
svetylky, zprava o cisle patra (mame preci PIC, tak proc plytvat
barvou na dvere), a ja nevim co jeste. No a ze se to do maleho PIC
vlasne nevleze, tak tam vrzneme rovnou male PC s linuxem, ona ta cena
preci nakonec neni tak velky problem pri cene celeho vytahu.

Samozrejme ted trochu prehanim, ale doopravdy si myslim, ze problem
neni ani tak v tom, ze je to elektronicke, ale spise v pristupu lidi,
kteri to navrhuji. Z pocatku je megalomansky navrh a ke konci snaha
maximum usetrit a praci mit hotovou co nejdrive (Snizovani Time to
Market)

Honza