piatkove odlahcenie: analyza TTL hradla

j s jarin.hw@gmail.com
Pátek Červen 12 11:38:22 CEST 2009

Ehm asi mate pravdu s tym BE napatim :-)

Z tych schem som dnes popleteny... to napatie Ube je v _tomto_ obrazku
naozaj dobre, ale bolo zle v inom obrazku od toho isteho cloveka. Dnes
ma v praci od rana bombarduju e-maily s podobnymi hlupostami a tych
obrazkov mi uz cez ruky preslo vela, v mnohych verziach a
aktualizaciach a na web som zavesil prave tu verzia so spravnym Ube,
neviem kam som dal tu verziu s napatim Ube takym, kde je sa da TTL
hradlami typu "perpetuum mobile" riesit energeticka kriza na Zemi...
skusim to pohladat.
Ospravedlnujem sa danemu studentovi za konkretnu zalezitost, ale
neodpustim mu v ziadnom to vystupne napatie ;-)

Uz len zostava dufat, ze sa to do statnic vsetko nauci. Ono, ucit sa
kreslit schemy stylom "koliesko, stvorcek, ciarocka" (vektorova
grafika) da predsa len zabrat...

J.S.