piatkove odlahcenie: analyza TTL hradla

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Červen 12 10:37:24 CEST 2009

Kromě výstupního napětí (což asi pochází z kopírování vstupního napětí) se
mi zdá vše v pořádku (nepočítal jsem, jen odhadoval.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a
102 00 Praha 10

Tel:  +420 267 314 267-8
Fax: +420 267 314 269
papouch@papouch.com

Chcete-li, navštivte naše stránky http://www.papouch.com

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j s
Sent: Friday, June 12, 2009 9:40 AM
To: HW-news
Subject: piatkove odlahcenie: analyza TTL hradla

Sice som len pred pol rokom opustil brany svojej alma-mater a celkom jasne
si spominam na to, ake divy dokazali robit moji kolegovia, stale platilo
pravidlo, ze z dvadsiatich ludi pracuju (vypracovavaju labaky, zadania,
otazky) asi tak dvaja az traja a ostatni sa "vezu" na ich praci. Zda sa, ze
za tu kratku dobu sa uz aj toto pravidlo meni a otazky zacinaju vypracovavat
ti, ktori boli doteraz v tej prizerajucej sa vacsine... toto mi, ako
vtipno-smutnu kuriozitu, poslal kamarat, ktory sa teraz pripravuje na
statnice - vraj je to analyza TTL hradla od studenta, ktory s najvacsou
pravdepodobnostou dostane o par dni "Ing." titul...

http://zbernica.chytrak.cz/files/ttl.jpg

J.S.