piatkove odlahcenie: analyza TTL hradla

j s jarin.hw@gmail.com
Pátek Červen 12 09:39:48 CEST 2009

Sice som len pred pol rokom opustil brany svojej alma-mater a celkom
jasne si spominam na to, ake divy dokazali robit moji kolegovia, stale
platilo pravidlo, ze z dvadsiatich ludi pracuju (vypracovavaju labaky,
zadania, otazky) asi tak dvaja az traja a ostatni sa "vezu" na ich
praci. Zda sa, ze za tu kratku dobu sa uz aj toto pravidlo meni a
otazky zacinaju vypracovavat ti, ktori boli doteraz v tej prizerajucej
sa vacsine... toto mi, ako vtipno-smutnu kuriozitu, poslal kamarat,
ktory sa teraz pripravuje na statnice - vraj je to analyza TTL hradla
od studenta, ktory s najvacsou pravdepodobnostou dostane o par dni
"Ing." titul...

http://zbernica.chytrak.cz/files/ttl.jpg

J.S.