trafa pro měnič

zu1234 zu1234@seznam.cz
Čtvrtek Červen 11 15:26:39 CEST 2009

Nijak se nezlobím.

Nebylo by to určeno jen pro jedno zařízení.
Jedním je malý soustruh, další je medomet.
Navíc si myslím, že pro tak malý výkon je to jedno.

Řešení 'trafo, střídač, trafo' se mi líbilo že je jednoduché a
vyzkoušené. Chápu že v činžáku může být rušení problémem.

Nebudu stavět zařízení c PIC-em neboť tomu nerozumím, napoprvé by to
nefungovalo a na studium nemám čas.

Pokud 3-fázový měnič podobného výkonu stojí cca 3000,- , tak si myslím
že tohle by mělo být levnější. Rozhodně 5000,- nedám.

3-fázový motor se mi nechce kupovat, když těch jednofázových mám několik.

Vím že kumutátorový motor se řídí snadněji, ale dělá rámus.

Není to nic světoborného. Prostě tam dám několik řemenic a nenechám se
vydírat tím, že zájemců o stejné zboží nejsou milióny.

Mám dojem že už se motáme v kruhu a já nechci zbytečně obtěžovat.

ZU