Rychlost vlny v ztratovem prostredi?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Červen 11 14:49:50 CEST 2009

komplexna permitivita sa zavadza u prostredi so stratami. Ma to potom
rozne dopady na rychlost a sposob sirenia vlny v prostredi. To je ale na
dlhsie. V principe pokial mame len perfektne bezstratove dielektrikum
tak je rychlost sirenia nepriamo umerna odmocnine permitivity. Akonahle
sa tam ale zacinaju uplatnovat straty dochadza ku disperzii (rozne
frekvencie sa siria roznou rychlostou) a inym javom.
b.