Re: trafa pro měnič

V P vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Červen 11 11:33:25 CEST 2009

Pokud se Vam nelibi cena teto firmy, zkuste ebay, jak jsem psal nize. Vim, ze se tam pomerne hojne vyskytuji (a daji zakoupit) 3fazove frekvencni menice v cenach 30-70% mistnich prodejcu, mnohdy i nepouzite. Treba najdete i tohle...

K Vasemu puvodnimu dotazu, ma to oproti sinani rovnou na sitovem napeti zasadni nevyhody...
-> spinate 10x vetsi prody, misto 2-3A to muze byt az 20-30A
  -> na to bude nutne dimenzovat plosnak, soucastky, trafo///
  -> bude to (zbytecne) rusit jako prase do okoli, nebo budete muset resit stineni atd
  -> bude to radove drazsi nez spinat rovnou sitove napeti
  -> zbytecne to bude topit vic, nez spinani primo

Pritom jak ridici obvod (MCU?), tak v podstate i zapojeni te vlastni vykonove casti muze byt uplne stejne nebo hodne podobne i pro tech 230V. A da se odladit nejdrive na bezpecnem napeti, nez si zacnete rovnou hrat na sitovem...

V.