1fazovy motor s trvale pripojenym kondikem

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Středa Červen 10 21:35:19 CEST 2009


To bohuzel zpetne nikdo nevi.
Ale jak jsem psal, clovek motorar, co to previjel, tvrdil prvni variantu...:(
 
Zdenek

________________________________

Od: hw-list-bounces@list.hw.cz za uživatele Vláďa Anděl
Odesláno: st 10.6.2009 17:01
Komu: HW-news
Předmět: Re: 1fazovy motor s trvale pripojenym kondikem



No a nemělo to být původně takhle zapojené?
Anděl

----- Original Message -----
From: "Caloud Zdenek" <zdenek@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 10, 2009 1:29 PM
Subject: RE: 1fazovy motor s trvale pripojenym kondikem


Kondik je 3M3 podle doporuceni na puvodnim stitku.
Ted jsem meril klestakem, co tece jednotlivymi draty. Pokud kondik uplne
odpojim a roztocim motor rukou, tak celkovy proud vzroste tak 3krat.
Nakonec se jako nejlepsi zapojeni zda to, když zapojim obe vinuti do serie a
jedno premostim tim rozbehovym kondem. Roztoci se to na spravnou stranu,
minimalne to zere a minimalne topi. A vrtulku to v pohode toci...

Zdenek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, June 10, 2009 1:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: 1fazovy motor s trvale pripojenym kondikem

není ten kondík moc velký? Motor ho potřebuje jen pro rozběh, pak už si
vytvoří točivé pole i z jedné fáze a kond to většinou jen mrší. Když tam
máte vrtulku, zatěžovací moment narůstá až s otáčkama a pro spolehlivý
rozběh stačí poměrně malý proud pomocné fáze. Není ten kond proražený? Když
ho po rozeběhnutí odpojíte (nebo motor rozeběhnete rukou bez kondu), hřeje
se ten motor taky?
Anděl

----- Original Message -----
From: "Caloud Zdenek" <zdenek@comap.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 10, 2009 12:43 PM
Subject: 1fazovy motor s trvale pripojenym kondikem


Zdravim,
mam 1-fazovy motor s trvale pripojenym kondikem. Motor jsem upekl a
nechal previnout. Z dilny jsem dostal popisek, jak zapojit vyvody a kam
dat kondik. Vse funguje, ale motor hrozne topi. Ma vykon 45W a honi
vrtulku. Po chvilce provozu na nem neudrzim ruku ani par vterin. Nejsem
si jist, ze to ma tak topit. Rozdelal jsem ho a zacal promerovat vinuti.
Hnedy-modry 270R, hnedy-fialovy 130R, fialovy modry 140R. Doporuceno
bylo, ze fialovy-hnedy je privod 230VAC a mezi hnedy a modry mam dat
kondik.

Jak overim, co je hlavni vinuti a co pomocne (trvale pripojene)? Je
mozne, ze ten motor tolik topi?

Zdenek
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


------------- další část ---------------
Netextová příloha byla odstraněna...
Jméno: [žádný popis není k dispozici]
Typ: application/ms-tnef
Velikost: 5675 bytes
Popis: [žádný popis není k dispozici]
Url : http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20090610/a120adf2/attachment-0002.bin 


Další informace o konferenci Hw-list