1fazovy motor s trvale pripojenym kondikem
Vláďa Anděl
vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Červen 10 13:15:44 CEST 2009
není ten kondík moc velký? Motor ho potřebuje jen pro rozběh, pak už si
vytvoří točivé pole i z jedné fáze a kond to většinou jen mrší. Když tam
máte vrtulku, zatěžovací moment narůstá až s otáčkama a pro spolehlivý
rozběh stačí poměrně malý proud pomocné fáze. Není ten kond proražený? Když
ho po rozeběhnutí odpojíte (nebo motor rozeběhnete rukou bez kondu), hřeje
se ten motor taky?
Anděl
----- Original Message -----
From: "Caloud Zdenek" <zdenek@comap.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 10, 2009 12:43 PM
Subject: 1fazovy motor s trvale pripojenym kondikem
Zdravim,
mam 1-fazovy motor s trvale pripojenym kondikem. Motor jsem upekl a
nechal previnout. Z dilny jsem dostal popisek, jak zapojit vyvody a kam
dat kondik. Vse funguje, ale motor hrozne topi. Ma vykon 45W a honi
vrtulku. Po chvilce provozu na nem neudrzim ruku ani par vterin. Nejsem
si jist, ze to ma tak topit. Rozdelal jsem ho a zacal promerovat vinuti.
Hnedy-modry 270R, hnedy-fialovy 130R, fialovy modry 140R. Doporuceno
bylo, ze fialovy-hnedy je privod 230VAC a mezi hnedy a modry mam dat
kondik.
Jak overim, co je hlavni vinuti a co pomocne (trvale pripojene)? Je
mozne, ze ten motor tolik topi?
Zdenek
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list