prodlouzeni seriove linky pro displej LOGO! TD

Milan Petrasek milan.petrasek@gmail.com
Úterý Červen 9 19:05:26 CEST 2009

měl jsem Logo i displej krátce v ruce, kabel se strká do
programovacího konektoru a prodejci na stánku na ampéru tvrdili že 10m
max ... a v manuálu jsem se právě taky nic nedočetl, tak to tedy
zkusím :-)

Díky, MiP