[OT] Zvedavy Google?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červen 9 15:51:49 CEST 2009

Toto su snad informacie, ktore moze browser dobrovolne odovzdavat uz existujucim mechanizmom, ktorym odovzdava svoj typ, verziu atd., nie?
Proste miesto partizanskej aktivity sa moze tento postup standardizovat. Potom nevzniknu pochybnosti o tom, ake informacie a na aky ucel sa zbieraju.
Kedze sa nikto do takehoto standardizovania nehrnie, je zrejme, ze *primarny* zamer nie je ziskavat prave *tieto* informacie.

wek