OT: scaner na diaky a zaruka v Kanade

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Červen 9 15:05:35 CEST 2009

Zdravim,

mozna to neni ani OT

Pred nekolika mesici jsme se zde bavili o moznosti skanovani diaku a filmu do
pocitace.

Dnes jsem v Torontu koupil:
http://www.thesource.ca/estore/Product.aspx?language=en-CA&catalog=Online&category=ComputerGadgets&product=4213006

Vypada zajimave, jednoduse se instaluje, SW funguje, ale kvalitu snimani nemam
ted jak potvrdit, nemam u sebe zaden diak.

Jen pro zajimavost jak to zde maji se zarukami.

Prodavac mi sdelil, ze mam zaruku 3 mesice a pokud chci, tak si klidne mohu
dokoupit triletou zaruku za cca 40 dolaru (cca 25% ceny).
Kupoval jsem to pres pult v obchodaku.

Takze zde ma zakaznik na vyber .. levneji s kratkou zarukou, nebo draz z delsi
zarukou. Tato metoda se mi jako obchodnikovi velice libi. Nase dvouleta zaruka
diskriminuje obchodnika i kupujiciho.

Jeste kolem cen. Ani bych nerekl, ze je zde v obchodech s elektronikou
levneji. Zavadejici je rovnez to, ze zobrazovane ceny jsou uvadeny bez dane,
takze vysledny nakup se o dan prodrazi. To same je i v USA.

A pokud si nekdo mysli, ze v Torontu je WIFI na kazdem rohu zdarma, tak se
hodne plete. Najit wifi zdarma je problem, sem tam v nejake restauraci, sem
tam na hotelu .. a to jeste si musite od recepcniho vyzadat heslo.
Nastesti v jazykovce je wifi pro studenty, na ubytovani mam rovnez pristup a
na hotelu v New Yorku jsem mel rovnez wifi.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862