[OT] Zvedavy Google?

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Červen 9 12:40:21 CEST 2009

Zkoušel jste zakázat JavaScript? Pokud to pomůže, tak bych zkusil plugin
NoScript a povolil JavaScript pouze pro Microchip.com (bohužel je
většinou u těhto stránek potřeba). Nepovolovat stránky začínající
google*. Google funguje i beze toho. Dost často se to snaží dostat . na
googleanalysis.com.
JS obecně nemám rád, škoda že jede (nevím jak) povolit jen AJAX.
ced