Teplotni zavislost akcelerometru

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Pondělí Červen 8 22:24:12 CEST 2009

Neni pricinou prave to ofouknuti fenem? Uz nevim co to bylo za
soucastku, ale mel jsem podobnou zkusenost. Podle meho nazoru, aby
teplotni kompenzace fungovala, musi mit soucastka vsude v celem objemu
stejnou teplotu. Pri ofouknuti horkym vzduchem se kompenzace rozjede.
Ale jak rikam, jen nazor.
  Novalex