Teplotni zavislost akcelerometru

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pondělí Červen 8 21:16:00 CEST 2009

Co třeba tam zavést automatické nulování offsetu ?
Nevím jak je to moudré, ale jsou aplikace kde to jde udělat. Například
mechanické soustavy které nejsou trvale v pohybu, takže máte čas který
lze považovat za ustálené podmínky a zde třeba provést rekalibraci na
novou nulu.

jinak odkazuji na Analog Devices - app.sheet AN-598
uvažoval bych také o zalití destičky akcelerometru.

KPR