OT: Dotaz na uživatele Firefoxu

Milan B. milan@bastl.sk
Pondělí Červen 8 18:43:48 CEST 2009

Nevzdavajte to tak rychlo, pan kolega :)

popis problemu je napriklad na:
http://kb.mozillazine.org/Scroll_position_on_web_pages_not_remembered

Okrem ineho je tam aj link na stranku s pluginom, ktory tento problem
riesi - neviem, ci na 100%,  prave som ho nainstaloval ... akurat najprv
treba pockat na nacitanie celej stranky...az potom skoci na poslednu poziciu

-m-