Vicenasobna elktronikca zarez?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Červen 7 12:41:02 CEST 2009

> Já pou¾ívám jako zátì¾ vyøazené ¾árovky z hlavních svìtlometù, kde je spálené jen jedno vlákno.

H4. Su totiz aj jednovlaknove halogenky do auta - odkedy nemam Skodovku, tak mi vyschol zdroj takychto zatazi... ;-) Ale zase zdroje neopravujem, potreboval som to ozaj len prilezitostne.

> Snad jediná nevýhoda je nìkdy vadící rozdíl mezi studeným a teplým vláknem. A¾ desetinásobná.

Je to vsak aj vyhoda - simuluje to pomerne verne nabehove prudy do kondikov.

Pri slabsich zdrojoch som to riesil "predzhavenim" ziarovky z ineho zdroja - to vlakno ma pomerne velku tepelnu zotrvacnost, takze ak to clovek stihne prepnut na skusany zdroj a zapnut ten zdroj do nejakej sekundy, tak to obvykle funguje dobre.

wek