Vicenasobna elktronikca zarez?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Červen 7 01:03:39 CEST 2009

Opravoval jsme dnes par zdroju a vyvsteka se s jednim piskajicim, myslim, ze by mi praci usnadnila vicenasobna elektronicka zatez.
Myslim 3 az  4 nasobna zatez s rozsahem 0-1A respektive 0-10A , mereni I, pulsni provoz, rizeni z PC atd.
Profi zatez v podobne konfiguraci se blizi cene ojetiny a pritom nejde o nic az tak sloziteho ==> asi neco postavim.

Neuvazoval nekdo o stavbe takove veci, jakou zvolit koncepci?

x zcela samostatnych zatezi nebo sasi s zdrojem, nejakym LCD a moduly pro jednotlive zateze?

Aktualne me napadlo toto reseni, zakladni sasi, resi zobrazovani na LCD, snimani ovladacich prvku , komunikaci s PC a komunikaci s samotnymi zatezemi.
Zatez ma na vstupu DC/DC pro napajeni, nejakou galvanicky oddelenou sbernici pro komunikaci s MCU (I2C/SPI), mozna oddeleny vstup pro rizeni pulsnih provozu. Zatez pak je maly MCU s DAC a ADC + ridici zesilovac a nejaky ten MOSFET

Uvitam kazdy nazor.

Dekuji
Tom