Lehce OT Wifi router

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Sobota Červen 6 20:06:16 CEST 2009

Zdravim

potřeboval bychtakový lehce nestd požadavek, na který se mi nedaří najít
řešení.

Mám wifi připojeni od ISP a teď mám Ovislinka 5460 a jeden pc. (Adresu od ISP
mám přímo na PC)

Ovise bych chtěl nahradit wifi routerem, nicméně nemohu najít typ, který by
uměl wifi mít v režimu klient a ještě v režimu Wan. Všechny routery
předpokládají že internet bude zapojen do rj45 portu Wan a wifi bude jako AP
pro připojení dalších PC v LAN.

Ideální by bylo, kdyby router podporoval nějaký linuxový firmware (openwrt)
abych si mohl do budoucna hrát.

Cenově bych do toho nechtěl nacpat více než cca 2000, takže to vylučuje různé
jednodeskové pc s kartami apod.

Máte nějaký tip?

Díky
--