CPLD - trochem v tom plavu

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Červen 5 14:40:06 CEST 2009

tak som sa s tym trochu pohral a podarilo sa mi znasilnit ISE.
Urobil som dizajn, kde su len tri invertory zapojene do serie.

architecture test_top of test_top is

   signal int1 : std_logic;
   signal int2 : std_logic;

begin

   int1 <= not (vstup);

   int2 <= not (int1);

   vystup <= not (int2);

end test_top;

po kompilacii v ISE to invertory samozrejme vyhodilo a medzi vstupom a
vystupom som mal len jeden, takze logicka funkcia zachovana ale
zapojenie bolo optimalizovane.
Co sa tyka oneskorenia vyzera to takto:

Path Trace: vstup to vystup
Delay Type 	Delay (ns) Logical Resource
- 		0.000 vstup
tIN 		1.500 int2
tLOGI + tPDI 	1.500 vystup
tOUT 		2.000 vystup

Da sa to obist pouzitim vhodnych prepinacov, v tomto pripade som nasiel
v helpe "noreduce". Po ich vlozeni tam tie tri invertory uz ostali
zachovane, co sa da zistit vo "View Technology Schematic"

architecture test_top of test_top is

   signal int1 : std_logic;
   signal int2 : std_logic;

attribute noreduce: string;
attribute noreduce of "vstup": signal is "yes";
attribute noreduce of "int1": signal is "yes";
attribute noreduce of "int2": signal is "yes";
attribute noreduce of "vystup": signal is "yes";

begin

   int1 <= not (vstup);

   int2 <= not (int1);

   vystup <= not (int2);

end test_top;

Plytvaniu nasvedcuje aj pouzitie troch makrocel, predtym to bola len
jedna. Co sa tyka oneskorenia dostavame

Path Trace: vstup to vystup
Delay Type 	  Delay (ns) Logical Resource
- 		  0.000 vstup
tIN 		  1.500 vstup_IBUF
tLOGI + tPDI 	  1.500 no_reduce_block1/int1
tF + tLOGI + tPDI 7.500 no_reduce_block1/int2
tF + tLOGI + tPDI 7.500 vystup
tOUT 		  2.000 vystup

Zase som sa naucil nieco nove :-))
b.