Zachytavanie cisla pri tlf. Alcatel

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Červen 4 14:41:01 CEST 2009

U analogových telefonů to musí být standardní analogový signál. Jinak by to
nemohlo fungovat s normálními telefony. U digitálů přes normální telefonní
linku to bude hodně speciální, protože lze použít pouze nějaký Alcatel
telefony. U IP telefonů by to mělo jít odchytit, protože komunikace běží na
HTTP a hovor pak by měl být přes RTP.
Nebo PC s koupenou vyšší verzí PIMphony, ta pak ukazuje i kdo volá s jakým
číslem, ale přes PC to zjevně nevyhovuje.