Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Červen 4 14:39:25 CEST 2009

A zase víme velké kulové. To si to posíláte potrubní poštou, nebo
holuby?:-) No nic, je to na vás :-)

Já například používám rdiff-backup (neberte to jako doporučení, ale jako
příklad), což je pár skriptíků, které umožnují inkrementální backup. No
a jelikož jsem línej kluk, a umí to inkrementální zálohy, tak to užívám
i pro uchovávání verzí. jak jsem psal. SVC (source vesion conrol)
systémy nejsou to jediné co se dá použít a pro mé osobní použití jsou
snad i zbytečné. A mám výmluvu proč nepíši komentáře ke změnám :-)

Posleni veze je podle data ze včera :-). Asi komunikujete pouze
latinkou, tak vám to stačí.

Release information
Release date : 03-June-2009
Version      : Popcorn 1.93 (unlimited freeware release)
Requirements : Windows 2000/XP/2003/Vista/7
Support      : Popcorn is no longer actively supported, updated or developed