Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Červen 4 14:35:15 CEST 2009

Omlouvam se, nesledoval jsem diskuzi od zacatku, treba uz to zde taky padlo.
My ve firme pouzivame CVS. Server i klient existuji pro Win i Lin (my
provozujeme oboji na Win). Klient existuje jednak jako samostatna
aplikace (pouzivam ja - vic mi vyhovuje), jednak jako integrovany do
Exploreru (TortoiseCVS - predpokladam obdova jako u subversion).
Instalace klienta je primitivni (Next-next-finish - tak nejak),
instalace serveru podobne (instaloval kolega). Provozujeme pres TCP
(vyzaduje tusim jeden port), takze chodi krasne i pres pomale linky
(na rozdil od prace se sdilenyma souborama)
Krasna podpora historie verzi, tagu (oznacim si nejaky celek), branchu
(rozdelim projek do vice vyvojovych vetvi, ktere pak pripadne mohu
zase slucovat). Porovnavani zmen, znaceni si poznamek 'duvodu ulozeni'
vcetne moznosti vkladat poznamek do zdrojaku a tak.
Vlastnosti budou asi hodne podobne tomu subversion - jen to tu uvadim
jako dalsi moznost (pokud jeste nebyla zminena).
Marek