Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 4 12:22:18 CEST 2009

> A proc musite mit server.
> TortoiseSVN potrebuje mit akorat pristupny sitovy disk.
> Pouzivam sitovy disk se SAMBOu a tam se zadny server neinstaluje.
> Na kazdy PC se nainstaluje client TortoiseSVN

No to snad nie - cela pointa SVN je predsa v serveri. TortoiseSVN je AFAIK len klient - ledazeby sa za ten posledny rok nieco zasadne zmenilo.

> (asi i nejaky server nebo co)

No tak prave toto asi bude ten zakladny problem. Ako sa "nejaky server nebo co" instaluje?

To, ze kam uklada server data to je uplne jedno - pokojne moze svn server bezat lokalne a ukladat data kamkolvek inde, to mi je jasne.

---

>Jeden èas jsem pou¾íval https://opensvn.csie.org/

No, to je pekne, ale to si pre pracu pre niekoho ineho nemozem dovolit.

wek