Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 4 09:30:50 CEST 2009

On Thu, Jun 04, 2009 at 09:10:28AM +0200, Jan Waclawek wrote:

> A nemate nahodou nejaky jednoduchy navod na rozchodenie serveru, najlepsie na Win?
>
> wek

Bohuzel win nepouzivam. Na linuxu jsem ciste svn nainstaloval z balicku. Nepouzivam
ho jako "server" (ve smyslu zvlastni sitove sluzby), ale lokalne[*].

Tj. proste jsem po nainstalovani spustil "svnadmin create <cesta>",
kde <cesta> je adresar uloziste a bylo...

P.T.

[*] Z ostatnich stroju k repozitari pristupuji pres ssh.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net