OT: Re: Doporute satelitni prijimac

APA navrhpcb@gmail.com
Čtvrtek Červen 4 06:28:11 CEST 2009

Tak tak, je to zrcadlove obracene, ja si to radeji nakreslil :-))

Co se tyce A nebo B (a kde ho uchytit), je to o tom, jak ktera parabola je
delana. Jinak vetsina monobloku je univerzalne na 6° (bez ohledu, co o nich
pise prodejce) a proto je potreba vetsi parabola, tak 80cm, pak to bere i
ASTRA 19,2°E a ASTRA 23,5°E. Na male parabole (60cm) to diky tomu silhani o
skoro 2° nemusi fungovat korektne - druzice opravdu nejsou v ose.

Ja se ted chystam na monoblok na motoru s 100cm parabolou tak uvidime :-)