OT Druhy tabor :-) (Re: OT Volna mista na tabore)

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Červen 3 20:00:25 CEST 2009

Pokud
je to tabor jako ten nas, ktery neni takto specificky zamereny, je to horsi,
zejmena s tim vymyslenim programu ktery bude bavit vsechny (protoze se
vzdycky
najde nekdo kdo prohlasi "to delat nebudu, to je trapny").
------------------------------
JP: Zdravim,
jezdim obcas na skautsky tabor na vypomoc a vloni jsem tam stravil temer
cele tri tydny.
Nekdy se opravdu stane, ze nekteremu z decek prijde hra trapna. Zvlaste kdyz
je naplanovana a je zrovna pocasi na koupani. Nebo dvanactiletemu vadi, to
co sestileteho bavi a naopak. To se da resit a vetsinou resi. Nekdy jsou jiz
k veceru utahani a zaver her a vyhodnoceni jim uz nekdy tolik nerika. Proto
treba v zaveru her vloni mohli jeste ziskavat "dolary" (tabor byl takovy
westernovy). Celkove to ale bylo velmi dobre.
-----------------------------
Jak psala Sasa ze se divila tomu ze deti samy chtely rozcvicku kterou si
udelali vedouci ze srandy pro sebe - toto je o tom, ze jim to nikdo
neporucil
a prisly na to sami. Schvalne zkuste nejakou cinnost detem "porucit"
(obzvlast
hned po probuzeni) a pak zkuste (treba na jinem turnuse) je jen nejak
natuknout aby vlastne "sami" prisli na to ze se da delat ta sama vec. Rozdil
bude v tom ze v prvnim pripade bude mnohem vetsi pocet nespokojencu, ...
----------------------------
JP: U nas, kdyz je budicek, tak mohou kluci ziskat body tak, ze vybehnou ze
stanu a hledaji cisla (bila A4 v obalu s cislami). Mohou tak nahnat body. To
je rozproudi a s rozcvickou jiz nejsou zadne problemy. Rozcvicka neni zadny
dril a nekdy je to velmi zabavne.
Horsi to byva s poradkem ve stanech. Nekdy je opravdu potreba "letecky den".
Byt maji susaky na spacaky i na pradlo, tak jim najdete mokre pradlo v
pytlicich na spinave apod. To je treba kontrolovat. Hygienik se pak nepta...
JP: Jindra Polivka

Jinak obsah toho bastlirskeho tabora se mi libi, sam bych si rad neco z toho
vyzkousel... Ale ten cas. :-(

Kazdopadne jen tak dal, podobnych aktivit je dnes jako safranu.

JDrozd

---