Redeni MTL-468R bylo (Nahrada za kalafunu)

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Červen 3 14:30:32 CEST 2009

Já to mám taky ve dvou fázích. Vzhledem k tomu, že to nanáším seříznutou špejlí je mi to jedno. Pokud to chcete do stříkačky nechte to pár dní ustát a natáhněte jen tu tekutou fázi. Funfuje bez problémů. Já to mám v té lahvičce ustáté, takže tou špejlí nanáším taky jen tu tekutou složku. Co se stane až tekutá dojde a zbyde tam jen ta s...ka na dně nevím. V nejhorším to vyleju a naředím novou dávku. Taky se mi nechtělo vyhazovat za "redidlo MTL". Kdysi tu někdo psal, že je to taky obyčejný isopropanol - to je ale informace "JPP".

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of k.novo
Sent: Wednesday, June 03, 2009 1:58 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Redeni MTL-468R bylo (Nahrada za kalafunu)

Kdyz se tu jiz narazilo ma tavidla Marmot a jejich redeni.
Mam tu dve baleni MTL-468R, prvni jsem koupil tak pred 5 lety, diky naprosto nevhodnemu az debilnimu obalu jsem kupoval suchou neroztiratelnou pastu, nalil jsem do toho  Isopropanol, vrazil do mikrovlnky a ziskal tmave zlatave hnedou medove tahnouci hmotu. Kupodivu dodnes je tavidlo v tomto stavu a pouzivam ho k plne spokojenosti. Loni jsme si rikal, koupim dalsi baleni, ve snaze koupit jeste tekute tavidlo, jsem volal primo do Marmotu zda nemaji nejake "cerstve", ze to co ma treba GES je asi stare a vyschle, pan mi suse oznamil, ze vse co uvari je po trech tydnech vyschle a nemam to resit. Neresil a koupil vyschlotinu, nalil Isopropanol, ale at s tim delam co delam tak to proste nenei ono a mam smes kapalne a tuhe faze (nemohu su vzponemout jak se teto smesi rika) zkratka v castecne rozpustenem tavidla a  isopropanolu plavou nerospustne "krystalky" puvodniho sajrajtu. Marmot prodava nejake redidlo primo na pasty MTL, chemicky to zrejme je Methoxypropanol, ale nechce se mi moc urtatit 200Kc za decku neceho a dopadnout stejne.
Cim redite vy a jake dosahujete vysledky?
Kde se da prijit k Methoxypropanolu, myslim nejaky pultovy prodej bez postovneho nebo kde se s touto latkou bezne operuje?

Dekuji
K.

P.S. MTL jsou celkem dobra tavidla, ale rad bych nanasel strikackou a to vyzaduje naredeni.

	Martin.