OT Druhy tabor :-) (Re: OT Volna mista na tabore)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Červen 2 23:15:23 CEST 2009

S rozcvičkou se to má tak, že když jsem tam jezdil jako dítě, byla - a
všichni jsme ji nesnášeli. Tak teď ji neděláme:-)

Skutečně znám pár lidí, co zažili takový přeplánovaný tábor a bylo to prý
něco hrozného. Na druhou stranu, před pár lety jsme u nás měli několik dětí,
které šíleně zlobily. Od rodičů jsem se pak dozvěděl, že dřív jezdili právě
na takové tábory s celodením programem a tam byly spokojené. Prostě jsou
různé děti, různé tábory, ne všechny kombinace fungují a ne všichni rodiče
vědí, že se tábory mohou tolik lišit.

PH

From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
    v tom pripade jsou nase tabory silne podobne :-) Tedy az na tu
techniku. Rozcvicku vsak mame a decka na ni kupodivu chodi dosti rada.
Duvod je mi ponekud zahadou, ale je to proste tak. Naplanovat tabor tak,
aby decka nemohla zlobit a mit to po minute... to snad ani nejde. Tedy,
pokud to jsou normalni deti a ne budouci gumy... ;-)

    Trest v podobe snedene snidane je pro ty nase zrouty docela kruty,
proto se snazi byt tam prvni, vetsinou i pred vedoucimi.

    Jinak jeste k te rozcvicce, je tomu ctrnact dni, co jsme byli tabor
ponekud pripravit. Byla tam vsak jeste skupina jinych lidi, ale to je
fuk. No a protoze sranda musi byt, tak jsme si udelali rozcvicku. Pro
sebe :-))) No a ta uplne cizi decka prisla a za chteji take si zacvicit
a zablnout. Je toto normalni? :-))) Chtit to po nich ve skole, tak s
nami vybehnout.