vysavac - sacek nebo bez

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Červen 2 20:58:46 CEST 2009

> podle toho co jsem slyšel je Eta už jen značka pod kterou se schovávají
> výrobky nevalné kvality. Aspoň mikrovlnka, kterou jsme kupovali před
> dvěma lety, tuto informaci potvrzuje.

Ano mate temer (dnes uz mozna zcela) pravdu, pred asi 2 roky jsem po tom
co Eta vyrabi a co jen preprodava trochu patral. Vyrabi vysavace a
nektere kuchynske pristroje ale vetsinu dalsiho sortimentu jen
preprodava. Kdyz to mate v ruce tak bud je na stitku "Eta  Made in Czech
Republic" nebo jen "Eta  Czech Republic" coz je prave neco z Ciny
prodavane se znackou Eta. To byl i pripad kuchynske vahy, vydrzela nam
jen par mesicu ale tchyni, ktera si ji od nas nevratne pujcila slouzi uz
asi 5 let...

Mame tu vodni vysavat Eta Sirius asi tak 10let stary, moc ho nepouzivame
ale kdysi byl hodne pouzivan. Jediny problem je, ze se rado zalepi
cerpadlo a je potreba jej rozpohybovat. To dela i kdyz ho po pouziti
poradne proplachnem vodou ale mozna to muze byt pouzitym saponatem.
Pak mame na bezne vysavani nekolik let stary maly vysavat Eta a
spokojenost, resili jsem i bezsackovy ale nakonec jsem koupili klasiku
se sackem. Oba vysavace vypada, ze jsou skutecne Made in Czech Republic
a dobre funkcni.

Mozna uz se neco zmenilo ale po zkusenostech znamych bych do polskych
smejdu jmenem Zelmer nesel.

Pavel