Re: Rozšíření paměti NB nx7010

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Červen 2 19:08:13 CEST 2009

Podud temi rychlejsimi je mysleno DDR2 misto puvodnich DDR,
tak tam je mimo jine problem i s napetim (DDR 2.5V, DDR2 1.8V).
Takze to nejen nepojede, ale mozna pamet pri pokusech i umre.

rollfree

*****************************

Od: "Jan Půhoný" <konference@puhy.cz>

Zdravím,

vím že tady někdo z přítomných měl NB HP Compaq nx7010. Neřešil jste
někdo rozšíření paměti RAM tohoto NB? Mám v tom 2 x 256MB SO-DIMM 2700
(333MHz) a chtěl bych tam dát 2G. Bohužel ty staré pomalé paměti jsou
nehorázně drahé. Je možné do těchto NB dát i rychlejší paměť, s tím, že
by pochopitelně běžela na těch 333MHz ?

Je mi líto ten NB dát pryč, když s WIN XP to chodí celkem svižně. Rád
bych ale upgradoval alespoň tu paměť.

Díky,

--
s pozdravem Jan Půhoný