Doporucte GPS navigaci

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Úterý Červen 2 13:16:34 CEST 2009

Ja s pribyvajicim vekem hur vidim na blizko a musim se vic soustredit, ale to Vas urcite potka taky :-))
Napajeni a drzak mam samozrejme taky.

Vladimir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Šinko
Sent: Tuesday, June 02, 2009 10:47 AM
To: HW-news
Subject: Re: Doporucte GPS navigaci

2009/6/2 Volák Vladimír <volak@stapro.cz>:
> On GPSMAP60CSX je spis outdorovy, nez do auta.
> Ja mam neco podobneho,Garmin E-Trex Vista Hcx, bez problemu. Po Evrope
> nevim, nemam a nepotrebuji zatim mapu,ale pouzival jsem ho v aute v
> USA a bez problemu, krome toho, ze je tom prd videt. Pro pouziti v
> aute je turisticka GPS pro bezpecnost snad horsi, nez mobil.

Celkom nesuhlasim. Mam podobny eTrex Venture Cx. V aute ho pouzivam tak, ze ho mam v univerzalnom prisavkovom drziaku, dorobil som si napajaci kablik, t.j. mozem mat trvalo zapnute podsvietenie. Cez den pouzivam plne podsvietenie, za tmy patricne slabsie - s viditelnostou ziaden problem nie je. S navigaciou samozrejme pocas jazdy nemanipulujem. Trvalo mam zobrazovanu okamzitu rychlost a mapu. Ked vyuzivam aj vedenie po route, mam nastaveny profil auto. Dolezite odbocky sam rozpozna, upozorni pipnutim a zobrazi detail krizovatky s vyznacenym smerom, kade mam ist. Je pravda, ze nerozprava, no ten jeden pohlad okom je zvladnutelny (ano, ked to situacia na ceste vyzaduje, pozeram stale na cestu)

miro