Doporucte GPS navigaci

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Úterý Červen 2 10:35:50 CEST 2009

On GPSMAP60CSX je spis outdorovy, nez do auta.
Ja mam neco podobneho,Garmin E-Trex Vista Hcx, bez problemu. Po Evrope nevim, nemam a nepotrebuji zatim mapu,ale pouzival jsem ho v aute v USA a bez problemu, krome toho, ze je tom prd videt. Pro pouziti v aute je turisticka GPS pro bezpecnost snad horsi, nez mobil.

Vladimir

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal HW
Sent: Tuesday, June 02, 2009 9:12 AM
To: HW-news
Subject: Re: Doporucte GPS navigaci

Nedam dopustit na Garmina, bohuzel se posledni dobou zkazil a stoji to za houby (GPSMAP60CSX uz mi 2x menili a posledni kus fungoval 3 tydny).
Proto se priklanim k Tom-Tomu. Porovnavali jsme navigaci Garmin a Tomtom v aute a lepe vysel Tomtom. A dlouhou trasu do Italie odmitl Garmin dokonce vypocitat, nevesla se mu do pameti.

Michal Gregor