Doporucte GPS navigaci

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Červen 1 22:47:03 CEST 2009

Pavel Kadečka napsal(a):

> "Čím má výrobek méně funkcí, tím dokonaleji je splňuje" - Murphyho
> zákon.
Jako bych slyšel: Na hry počítač ne, ale Playstation ano........ Tak
nějak to je  one navigace, nebo PDA.
Jak jsem psal mé starší MIO p350  se snad nikdy nekouslo, občas se
stalo, že nešlo zapnout - na vině LoBatt :-)
Ja to beru z hlediska pomeru ceny/vykon ... a co me hlavne u tech
jednoucelovek vadi je update map. Takova 3 roky stara navigace
bez updatu je nekdy  v soucasnosti nepouzitelna. Za tu dobu vyrostlo jen
u nas v malem meste nekolik kruhovych objezdu, silnic, parkovist atd....