Doporucte GPS navigaci

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Červen 1 22:31:35 CEST 2009

Jaroslav Buchta napsal(a):
> Jak je to v soucasne dobe s dostupnosti GPS turistickych navigaci pro PDA?
> Je neco free? CZ pripadne zahranici, pripadne moznost naskenovat mapy?

Treba ty Smartmapy byly zed v nejake akci.
 Ja hodne pouzivam Ozyho a mapy si scanuju sam . Da to sicepraci, ale
vhodnou mapu na papire sezenu vzdycky. Treba mam papirove velmi podrobne
vojenske mapy zapadnich cech.  Pripadne se da postahovat i neco z netu.
Do ozyho se to nahraje, zkalibruje a je hotovo. Na toulky v prirode
super....