Doporucte GPS navigaci

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Červen 1 16:58:29 CEST 2009

Ja koupil tomtoma 930T (byla to nejaka akce, takze ta cena vysla
zajimava, jinak bych asi sel do nizsiho modelu)
rychlost - dost dlouho to startuje (cca 20-30s) - bootovaci obrazovka,
pak uz je nalezeni satelitu rychle, rychlost planovani i
preplanovavani mi prijde primerena. Ovsem, kdyz se pusti prehravani
MP3 ze SD karty, tak viditelne zpomali
stabilita - zadny problem jsem nemel, ze by to padalo nebo tak - to je
vyhoda uzavreneho systemu, ktery se nezabordeluje
mapa je v tom zapadni a steredni evropa, chybi veci jako albanie. V
tom mem modelu je jeste USA, ale to jste nechtel ;)
BT handsfree - funguje, ale samozrejme, protoze neni externi mikrofom,
tak pri vetsim hluku (treba na dalnici) bida
FM trx - je to dobre pouzitelne, jen je potreba pri delsi ceste
pocitat s hledanim noveho prazdneho kanalu, to je principialni vec

Doporucuju zajit treba do datartu, kde maji stojan s nekolika typy a
vyzkouset. Me treba nesedi styl, co pouziva garmin, u znameho, co ho
ma, je to naopak ;)

KR