RE: [OT] Vykresleni funkce v programu Matematica?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pondělí Červen 1 10:06:57 CEST 2009

Predevsim dekuji vsem za reakci.
Kaluzuli PlotRange->Full jsem si nasel v manualu take, ale bohuzel nefunguje.Castecne jsem uspel s PlotRange->{1000,Automatic } kde se snad zobrazi cely rozsah, bohuzel se nezobrazi osa x tak tak nejak jen hadam.

Funkci sem napsat nemohu, bohuzel jde o silenost, ktera v notebooku zabira pul stranky a vyskytuji se v ni veci typu x^-26 a trikrat vnorena odmocnina.

Kdyz je rec o programu Mathematica, existuje k nemu nejaka kniha, kterou by si mel clovek precist ? Help je pekna vec, ale sikl by se nejaky uvod do problematiky.

Dekuji

Jirka