sirena

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Červenec 31 21:30:55 CEST 2009

> Chtel jsem pro synka postavit tritonovou sirenu, myslel jsem, ze schema
> najdu snadno, ale zatim se nepodarilo. (asi me nenapadl spravny dotaz na
> google) Nevite, kde by se dalo najit? Melo to myslim 5 tranzistoru.

Asi se jedna o sirenku publikovanou v AR B 5/88 na strance 198, taky ma
  tri tony (policie, sanita a hasici, tehda  VB a pozarnici ;) ) a 5
tranzistoru. 88 rok nemam elektronicky a nemam u sebe ani scaner abych
to nascanoval. Tak bud to nekde najdete, nebo se najde jina dobra duse,
ktera Vam to posle. Pokud ne tak se v nejblizsi dobe ke scaneru dostanu.
Pamatuji si, ze jsem ji mel na kole a pred kamarady jsem byl za kinga ;)

Ovsem nejvice se mi libi v clanku uvedena veta "Chci vsak upozornit, ze
nejen koureni a jine neduhy civilizace skodi zdravy, ale hluk bezucelne
vytvareny a spolecenske vztahy narusujici je zakonem postizitelny!" :)

Pavel