OT clovek by si myslel, ze na letisku budu mat vymakanu techniku...

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Červenec 31 08:27:27 CEST 2009

 31.7.2009, 8:17:49

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jan Waclawek napsal:

> Pavle,

> Dotycny manazer ma mozno 10x vyssi prijem ako ja, moznoze este
> viac, ale bohuzial, nemusi to znamenat to, ze ma 10x vyssi plat nez
> ja... Ano, managera by som robit nevedel, proste na to nemam.

Ja bych se take asi staral spise o tu synchronizaci casu a fungujici
zachodky. Takze ani ja nejsem manazer.

> [...]

> Co sa inkriminovaneho letiska tyka, v principe funguje a mne to
> staci. Mne vyhovuje, ze ma tam moja polovicka vyklopi cestou do
> roboty a nemusi si brat pol dna volno aby ma zobrala na Schwechat,
> takze som ochoty to vsetko prehliadnut. Je to ako s mojim autom:
> vrzga, skripe, je spinave ako prasa, ale odvezie ma z bodu A do bodu B, a to od neho primarne chcem.

> Mna vsak prvotne zarazila technicka vec, a mysli si ci chces,
> vacsina technikov s ktorymi som sa na Slovensku stretol, boli normalni.

V r. 90 jsem poznal nekolik letist a i jine realie tehdejsiho
"sojuzu". Pokud se clovek oprostil od stredoevropskych standardu, tak
i tam vlastne vsechno  celkem fungovalo. Od te doby pohlizim na veci
dosti shovivavej. A loni jsem pobyval v Rime a okoli, a kupodivu, i tam se mi
vyjevovaly nektere obrazy z toho sojuzu.