Zavada STB Technisat

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 30 13:45:13 CEST 2009

Hmmm to je uz takovej folklor. Ja si na kazde zarizeni co jede nonstop
napisu fixem datum porizeni a po dvou letech co skonci zaruka to otevru
a dam si tam kvalitni kondiky. Od te doby co to delam tak treba routery
bezi naprosto bez problemu.

Spocitane to maji opravdu skvele protoze po tech dvou letech jsou ty
kondy vzdycky uplne ... .

Radek Vicek